Fake people



  Останнім часом в нашому житті все частіше можна почути слово fake. Фейкові новини, фейкові обличчя… Здається підробки скрізь. В крамницях, в ідеях, в стосунках, в душах людей. Звичайно і в мистецтві не обходиться без підробок. Чи може бути підробка добром? Про це говорили на блог-кафе з художником Андрієм Цоєм на його виставці “Fake people”.



  Відверто, мені полюбилася галерея Білий Світ своєю неповторною атмосферою і гостинністю. Виставки, які я мала можливість відвідати тут, завжди залишали у мене яскраві враження і спонукали до роздумів не лише про мистецтво. 

  Цього разу мені пощастило бути присутньою на зустрічі з автором робіт виставки “Fake people”. Андрій Цой київський художник і викладач Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури. Неповторна харизма автора зробила для мене цю зустріч незабутньою. Пан Андрій розповідав нам не лише про свої роботи, а й про обман в мистецтві. Чи існує сучасне мистецтво, чи це лише повторення надбання художників минулого? Імітація і повторення, на думку художника, притаманна мистецтву сьогодення, й “сучасним” його можна назвати лише в проміжку часу. Хтось погодитися з цим, а хтось буде сперечатися.



  Було надзвичайно цікаво. Адже, для мене особисто, ця розмова сягнула значно глибше особливостей розвитку сучасного мистецтва. Втім, здається його роль й полягає саме в цьому - спонукати глядача дивитися, чути й розуміти значно глибше. Розуміти світ й себе в ньому. 



  Раджу відвідати виставку і побачити приголомшливі роботи Андрія Цоя. 

Автор запрошує нас до співучасті у підробці. 
Чи митець обманює глядача? Чи глядач обманює себе? Для себе я це з'ясувала.
 А ви маєте дізнатися самі.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Давайте знайомитися!

Початок

Дотик до "Лелечих ключів"

Не будьте байдужими - простягніть руку!

Квіти цикорію

Як ми в Кип'ячку за цілісністю їздили

Агент 031

Роман Романишин в "ЗD"

Відкрийте світ таємниць Саллі