Давайте знайомитися!

В майбутньому, коли шановний читач відчує що його зачіпають мої думки, може виникнути запитання: " А що ж це за жіночка  там пише? Хто вона взагалі така?" То забігаючи на перед, для уникнення будь-яких непорозумінь, дозвольте я  представлюся.



Автор фото Владислав Сябер
  По перше,  я блогер-початківець. Я не експерт і не фахівець в якійсь вузькій галузі і не зможу дати гарантовано корисну відповідь на питання "Що робити, коли..?"
  Я звичайна людина. Маю звичайну родину і звичайну роботу. Живу в звичайному багатоповерховому будинку і маю звичайні турботи.
  Понад усе люблю книги і природу. А читати на природі взагалі одне з найприємніших занять в світі на мій погляд. Люблю і часто слухаю музику різних напрямків. В молодості навіть важку слухала, а зараз більше етнічна  і акустична подобається. При нагоді цікавлюся мистецтвом загалом в усіх проявах, але не професійно, а як споживач. Дуже люблю казки і мультфільми. І  навіть, при наявності вільного часу, граю в комп'ютерні ігри. 
  Вважаю важливою турботу про нашу планету. Сортую вдома сміття та підтримую різноманітні екологічні ініціативи. Але поки екотехнології ввійшли не в усі сфери мого життя.
  Впевнена що порушення прав людини не припустиме. І, як зацікавлена особа, особливо переймаюся правами жінок. Хоча боротьбу на громадському рівні ніколи не вела.
  Тож ви можете бачити, що я цілком звичайна людина. І тут ви можете запитати, а навіщо ж тоді нам тебе читати? Навіщо ж ти взагалі почала  блог?
  Так, я також задавала собі такі запитання. І ось чому я вирішила писати:

  •  Не існує звичайних людей.
  •  Кожен з нас унікальний і талановитий.
  •  Кожен з нас може дати іншим щось особливе. 
  • Кожен має що сказати. 
  • Інколи достатньо буває слова чи думки ззовні, що б народилася ідея, натхнення, рішучість до дій. 

  І якщо мої слова спонукатимуть вас до роздумів, дій чи просто покращать ваш зіпсований настрій, я буду надзвичайно щаслива. Я вірю, що мій голос, голос звичайної жінки, також має силу!



Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Fake people

Початок

Дотик до "Лелечих ключів"

Не будьте байдужими - простягніть руку!

Квіти цикорію

Як ми в Кип'ячку за цілісністю їздили

Агент 031

Роман Романишин в "ЗD"

Відкрийте світ таємниць Саллі