Початок

  За останні п'ять років у багатьох українців відбулися  стрімкі зміни в житті. Моє життя, наприклад, зазнало разючих змін. Змінилися пріоритети, цілі і навіть розклад дня. Були переосмислені  звичні речі, сенс життя і мотивації.
 Мені пощастило, я зустріла дивовижних людей, які допомогли мені в цей складний період не втратити силу духу, не зануритися у відчай. Я дуже вдячна їм. І хоч інколи здається що слова безсилі і марні, але я переконалася що говорити важливо. Головне щоб слова йшли від серця і тоді можливо вони зможуть щось змінити, допомогти, підтримати. 
 Тому, коли я дізналася про проект "Голос жінки має силу 2019", який спрямовано на відновлення миру та діалогу для внутрішньо переміщених жінок, вирішила  долучитися, хоча я зовсім не блогер і навіть ніколи не уявляла, що можу бути. Обіцяю вам писати щиро і відверто, про все що зачіпає мене і шукати позитивні  сторони в навколишньому. Також запрошую вас до діалогу.  
 Незабаром буду навчатися в Школі -тренінгу "Як стати блогером", з  нетерпінням та хвилюванням очікую на нові зустрічі та можливості! Спробую стати блогером. 











Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Fake people

Давайте знайомитися!

Дотик до "Лелечих ключів"

Не будьте байдужими - простягніть руку!

Квіти цикорію

Як ми в Кип'ячку за цілісністю їздили

Агент 031

Роман Романишин в "ЗD"

Відкрийте світ таємниць Саллі