Відкрийте світ таємниць Саллі



  Так склалося, що я кілька років не читала книги для юнацтва, хоча й досі люблю серед іншого казки і таємничі пригоди. Мій син виріс, і такі книги майже зникли з мого життя. Але нещодавно мені до рук потрапили перші два томи з тетралогії Філіпа Пулмана “Таємниця Саллі Локгард” видавництва Небо. Враженнями про них варто поділитися з вами.В








  На мій погляд, останнім часом катастрофічно зменшується кількість людей, які читають книги. Але я переконана - книга не лише розвага. Вона і навчить, і підкаже, і підтримає, як добрий друг. Потрібно лише дозволити їй вчасно увійти в твоє життя. А для цього книга має бути яскравою і цікавою.

  Книга, яку я мала задоволення почати читати, саме така. Добра й захоплююча. Головна героїня одразу викликає симпатію у читача. Саллі Локгард потрапляє в скрутну ситуацію, з якої здається неможливо знайти вихід. Але дівчина демонструє свою кмітливість і незалежність. Вона не боїться змін, готова докладати зусиль для досягнення своєї мети і бачити нестандартні рішення. Прагне бути фінансово незалежною та залишається доброю і справедливою людиною. 

  Персонажі в книзі дуже реалістичні, сюжет розвивається стрімко і вражає своєю непередбачуваністю. Мені особисто також була приємна загальна атмосфера вікторіанської епохи з неповторним шармом, який нагадав оповідання про Шерлока Холмса.


  Я прочитала лише дві перші частини тетралогії "Рубін в імлі" та " Тінь на півночі" і чекаю коли надрукують продовження. Надзвичайно цікаво дізнатися про нові пригоди і таємниці Саллі.

   Я із задоволенням читала ці книги і рекомендую читати й вам. Такі книги стануть чудовим подарунком. Юного читача спонукатимуть продовжувати читати і бачити позитивні мотивації в житті. А батькам, які люблять читати зі своїми дітьми  і не втратили смак до  детективної літератури, принесуть насолоду.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Fake people

Давайте знайомитися!

Початок

Дотик до "Лелечих ключів"

Не будьте байдужими - простягніть руку!

Квіти цикорію

Як ми в Кип'ячку за цілісністю їздили

Агент 031

Роман Романишин в "ЗD"